شناسهٔ خبر: 172000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل بازرسی استان از ۳۳۶ خانه‌ ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان

بازدید مدیرکل بازرسی استان سمنان از نهضت ملی مسکن بازرس کل استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نور، آخرین روند اجرا و پیشرفت فیزیکی خانه های ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، صبح امروز حجت‌الاسلام و المسلمین رشیدزاده مدیرکل بازرسی استان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نور از پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان بازدید کرد.

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، معاون و کارشناسان مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان، پیمانکار و برخی از متقاضیان حضور داشتند.

پیمانکار پروژه ضمن تشریح روند پیشرفت فیزیکی پروژه از ابتدا تاکنون، تاخیر در واریز تسهیلات بانکی را مهم‌ترین مانع در تسریع اجرای پروژه دانست.

در ادامه حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن قدردانی از پیمانکار پروژه، این پروژه را یکی از موفق‌ترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن با توجه به پیامدهای اجتماعی آن برشمرد و افزود: استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان در هفته اخیر پیگیر پرداخت تسهیلات بانکی به پیمانکار پروژه بوده است و به‌زودی مشکل پرداخت تسهیلات بانکی از سوی بانک عامل با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتفع می‌شود.

شایان ذکر است پیشرفت فیزیکی ۳۳۶ خانه ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن (قطعات ۲۳ و ۲۴) مسکن مهر سمنان، در فاز اول (۱۰۴واحد اول) ۵۳ درصد و در مجموع ۳۴درصد است.